Wednesday, June 5, 2013

Baby Feeding Set

OK..aku tau ni agak over..baby belum lahir but dah pk pasal feeding set..but ade aku kisah?..ehehehe..memandangkan aku ibu yang bekerjaya (bluek!)so nak xnk terpaksa jgak pikir keperluan baby lepas aku habis cuti bersalin kn?..so xde la over sgt pon kn?..

set yang aku beli, set Tommie Tippie..mcm aku ckp kt entry dulu la..aku pk pasal sustainability..so mmg aim aku bli brg yg boleh tahan lama walaupun mahal sket..mmg byk brand yang ade kt pasaran sekaran..so pilih la mane yang korang suke..so review pnya review, aku pilih beli set Tommie Tippie..knapa aku bli set TT?..sbb dia dni close to nature pnya range..so insyaALLAH la dekat same ngan yang natural n doa2 baby tak rijek :-)


and kalau korang selalu gugel pasal brg TT and yang branded ni, korang msti tau yang brg die bukan murah..mau berpeluh nak byo..ehehe..so biase la..menggunakan teknologi gugel yang ade, aku blogwalking alhamdulillah aku jumpe blog sis Haniza yang jual brg TT from UK. contact ngan sis ni sejak Mac lg..Deal ngan dia sgt la mudah n alhamdulillah aku dapat suma yang aku nak ngan harga yang boleh aku ckp 30% lg murah dari harga yang dapat kat Malaysia. Cume untuk beli brg ngan sis ni, korang kne order awal sebab penghantaran through kargo..so amik masa dalam sebulan la baru sampai..so plan your time la if nak order brg2 from oversea ni..n better tanya la dulu bile estimate boleh sampai sebab kalau korang nak pakai minggu depan tp brgnye sampai sebulan lepas 2, xle la jgak kn?..hehehehe
Kotak order ku yang selamat sampai semalam..ehehehe..
ni la pembelian ku..

Tadaa!..dah sampai dah order aku..meh aku share pe yang aku beli..  
Ser B Closer to Nature Complete Starter Set..ni aku paling puas hati beli..sebab sume ade..dari botol susu, sterilizer, warmer, travelling sterilizer etc..mmg berbaloi2 la harganya..
Closer to Nature Automated Breast Pump
Closer to Nature Feeding Bottle 9 oz
Closer to Nature Travelling Warmer
So if korang minat nak beli set TT ni from UK, boleh la contact sis Haniza ni..aku puas hati ngan servis dia..org dia pon friendly and tak pernah tak jawap soalan aku..:-)

Till then...

No comments:

Post a Comment