Thursday, June 14, 2012

Photographer

Ok, ni nak cerita sket pasal photographer..mmg susah nak carik photographer yang ikut kehendak aku..aku nak yang affordable but picture dorang mantap gedebabom..

but if ALLAh izinkan, knpem jumpe la kn..so mase dok merayau2 carik photog kt PICC ari2, I jumpe photog yang berkenan kt hati..mmg byk photog yang ade bukak booth mase tuh but yg ni plg aku suka..nama studio dorang EyeStudio Photography . Owner dia, is blogger terkenal Aizul Marcello ngan bisnis partner die abd Azad Dino.. Gambar dorang as what aku imagine aku nak n harga way better than yang aku dah bajet..so kire jimat byk la..so aku amik terus 2 package CHENTA ZULAIKHA ngan dorang..skali ngan pre-wedding ngan post wedding (gatal merenyam btol aku kn?).. hahaha!.. pedulikan.. sekali seumur idup kowt kn?.. hehehe..

Gurl yang aku deal selalu nama dia Reen..aku suka giler ngan dia..sume aku nak dia knpem bagi..siap extra dr pe yang aku nak lg..nnti aku share la kn gmba kawin aku bile dah dapat :-)

Ok. till then, adios!..

No comments:

Post a Comment